Suzuki DL 800

129.999,-

 Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

All road

Tophastighed

? km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på ? sek.

Forbrug

22,7 km/liter

Motor

2-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 84 mm. Slaglængde: 70 mm. Slagvolumen: 776 ccm. Kompressionsforhold: 12,8:1. Maks. effekt: 84 hk / 62,6 kW ved 8500 o/min. Maks. moment: 78 Nm ved 6800 o/min. Indsprøjtning.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk

Stel

Boksramme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: ?°. Efterløb: ? mm. Akselafstand: 1570 mm.

Affjedring for

Upside-down Showa teleskopgaffel med ? mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 220 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret Showa støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 220 mm.

Bremser

For: 2 stk. 310 mm skiver med flydende ophæng. 2 stemplede flydende calipere.

Bag: 260 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende caliper.

ABS

Dæk og fælge

For: 90/90-21 på 2,00" alufælg med eger.

Bag: 150/70R17 på 4,00" alufælg med eger.

Mål og vægt

Totallængde: 2345 mm. Sædehøjde: 855 mm. Frihøjde: 220 mm. Tankkapacitet: 20 liter. Fuldtanket vægt: 230 kg.

Vægt/kraft forhold

2,74 kg/hk

Udstyr

Suzuki Tracktion Control System.
Suzuki Traction Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem. Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

 

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse