Suzuki GSX-S 1000 GT

174.999,-

Et billede, der indeholder motorcykel, parkeret, udendørs, motorcykling

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Sporttourer

Tophastighed

240 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 3,2 sek.

Forbrug

? km/liter

Motor

4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 59 mm. Slagvolumen: 999 ccm. Kompressionsforhold: 12,2:1. Maks. effekt: 152 hk / 112 kW ved 11000 o/min. Maks. moment: 106 Nm ved 9250 o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse. Traction control. Riding modes.

Transmission

6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk

Stel

Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 65°. Efterløb: 100 mm. Akselafstand: 1460 mm. Styrdæmper.

Affjedring for

Kayaba Upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 120 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 130 mm.

Bremser

For: 2 stk. 310 mm skiver med flydende ophæng. 4 stemplede radiale calipere.

Bag: 250 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende caliper.

ABS

Dæk og fælge

For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.

Bag: 190/50ZR17 på 6,00" alufælg.

Mål og vægt

Totallængde: 2115 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 140 mm. Tankkapacitet: 17 liter. Fuldtanket vægt: 214 kg.

Vægt/kraft forhold

1,43 kg/hk

Udstyr

Køre mode system
Tillader dig at vælge, hvilken mapping din
motor skal køre med. Vælg mellem forskellige
køreprogrammer for forskellige måder at få
leveret effekten.

 

Cruise Control System
Holder valgt fart og giver ekstra komfort ved
længere kørsel.

Quick Shift System
Tillader op- og nedskift uden brug af kobling.

Suzuki Traction Control System
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

ABS
Denne motorcykel er udstyret med ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning.
Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.