Suzuki DL 1000 V-Strom

141.999,-

144.999,- Adventure (Touring Vindskærm -Central støtteben -Tankpad -Varmehåndtag -Motorbøjle -Alu motorbeskyttelse)

154.999,- Adventure+ (Touring Vindskærm -Central støtteben -Tankpad -Varmehåndtag -Motorbøjle -Alu motorbeskyttelse -Alu topbox 38L -Alu sidetaskesæt, samlet 74L -Box/tasker i sølv eller sort)

Kategori All Road
Tophastighed 205 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 3,9 sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor. 2x2 overliggende kæde/tandhjulstrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 100 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 1037 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1. Maks. effekt: 101 hk / 75 kW ved 8000 o/min. Maks. moment: 101 Nm ved 4000 o/min. Indsprøjtning med 2 stk. 45 mm spjældhuse. Traction control.
Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk
Stel Boksramme i aluminium. Hjælperamme i stål. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 64,5°. Efterløb: 109 mm. Akselafstand: 1555 mm.
Affjedring for Kayaba Upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 160 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 160 mm.
Bremser For: 2 stk. 310 mm skiver med flydende ophæng. 4 stemplede radiale calipere.

Bag: 260 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende caliper.

Kombibremser og ABS

Dæk og fælge For: 110/80R19 på 2,50" alufælg.

Bag: 150/70R17 på 4,00" alufælg.

Mål og vægt Totallængde: ? mm. Sædehøjde: 850 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 20 liter. Fuldtanket vægt: 232 kg.
Vægt/kraft forhold 2,30 kg/hk
Udstyr

Motion Track Brake System
Motion Track Brake System. På motorcyklen er der monteret en Inertial Mesurement Unit (IMU). Denne sensor registrere køretøjets bevægelse og kombinere disse værdier med for og baghjulets rotation. Dette gør ABS systemet meget mere intelligent og sikrer optimal bremsekraft ved i alle situationer.

Suzuki Tracktion Control System.
Suzuki Traction Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition samt gearvalg om der er risiko for at miste traction. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt. Modus 1 er tænk til hurtig kørsel med meget lidt systemhjælp, Modus 2 er tænkt som et decideret ”våd kørsel” program og i Modus 3 er traction systemet slukket helt.

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Low RPM Assist
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

EMotion Track TCS
EMotion Track TCS er et justerbart traction control system som kan tilpasses kørerens kørebanes beskaffenhed eller førerens præference. Systemet overvåger konstant baghjulets fart, gas position, krumtap position, gear position samt motorcyklens bevægelse. Herved kan systemet lynhurtigt reducere effekten når det forudser eller registrerer et tab af traction.

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Clutch Assist System
SCAS er forkortelsen for Suzuki’s anti-hopping-kobling system. Koblingssystemet kaldes også for en ”slipper-kobling”. Koblingen forhindrer baghjulet i at blokkere ved nedgearing og hjælper derved baghjulet til konstant traction.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.