Honda CRF 300 L

72.995,-

 Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse

Kategori

Off-road + fås til A2 kørekort

Tophastighed

132 km/t

Acceleration

0 - 100 km/t på 8,9 sek.

Forbrug

32,3 km/liter

Motor

1-cylindret vandkølet 4-takts motor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler. Boring: 76 mm. Slaglængde: 63 mm. Slagvolumen: 286 ccm. Kompressionsforhold: 10,7:1. Maks. effekt: 27 hk / 20,5 kW ved 8500 o/min. Maks. moment: 26,6 Nm ved 6500 o/min. Indsprøjtning med 38 mm spjældhus.

Transmission

6 trins gearkasse. Flerpladet slipper kobling i oliebad. kædetræk.

Stel

Semidobbelt, lukket rørramme i stål. Kronhovedvinkel: 62,5°. Efterløb: 109 mm. Akselafstand: 1455 mm.

Affjedring for

Showa SFF upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Fjedervandring: 260 mm.

Affjedring bag

Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding. Fjedervandring: 260 mm.

Bremser

For: 256 mm skive. 2-stemplet flydende ophængt caliper.

Bag: 220 mm fast skive. 1-stemplet flydende ophængt caliper.

Dæk og fælge

For: 80/100-21 på 2,75" alufælg m. eger.

Bag: 120/80-18 på 4,00" alufælg m. eger.

Mål og vægt

Totallængde: 2230 mm. Sædehøjde: 880 mm. Frihøjde: ? mm. Tankkapacitet: 7,8 liter. Fuldtanket vægt: 142 kg.

Vægt/kraft forhold

5,16 kg/hk

Udstyr

LCD instrumenter, pærelygter, 43mm teleskop USD forgaffel, Prolink bagaffjedring.

Beskrivelse

Balance er nøgleordet, når du kører på motorcykel. Og her taler vi ikke bare om balancen på to hjul. Det er den hårfine balance mellem vægt, størrelse, styrke og kontrol, der gør en motorcykel noget særligt. Præcist som CRF 300L og CRF300 Rally. Klar til alle udfordringer, om du byder dem på off-road eller asfalt.

De er baseret på den velkendte CRF 250, som har fået et markant løft med. Motoren på 286 kubik yder 27 hk ved 8500 o/m. Og takket være større slaglængde er drejningsmomentet øget med hele 18 procent til 26,6 Nm ved 6500 o/m (forgængerens 249-kubikker leverede 25 hk ved 8500 o/m og 22,6 Nm ved 6750 o/m). Den større og kraftigere motor, som sidder i et lettere stel, resulterer i et 13 procent bedre vægt/kraft-forhold. Motorens vejrtrækning er forbedret med ny timing på indsugningsknasten, ny indsugning og udstødning. Til gavn for accelerationen er udvekslingen nu lavere i de fem første gear, mens 6. gear er højere for mere afslappet kørsel på de lange lige stræk.  Koblingen er nu af assist & slipper-typen.

Udover den opdaterede motor byder CRF300L og Rally også på:

En lettere køreklar vægt nu 142 kilo, Nyt stel med længere fjedervandring og mere frihøjde og LCD-skærm

Et billede, der indeholder dæk, hjul, køretøj, Landkøretøj

Automatisk genereret beskrivelse